Hello.
I'm SAMANTHA/SAM/CARROT. Troll in specs, laugh like the world's ending and sarcasm-ception is my favorite storybook. A fangirl, a writer, a dreamer.
What doesn't kill you only makes you stronger.
#justFYI some blog entry are private for some reasons. Though this is a bloody mundane blog and there isn't much to read but if I hadn't told you the password before, it means that you are either not that close to me or i am obviously talking about you. Other than that, hello. And bye.
Feel free to hop off, I don't mind. Remember to come back from tea someday~
"The Doctor's darkest hour. He will rise higher than ever before and then fall so much further."
"number seventy-nine."
Hello.
今天有點心血來潮,想到中文。
不知道爲什麽,最近心裡有點不平衡,怪怪的。
看不懂的,請多多包涵啦雖然我也不知道誰會來上我這個挺無聊的部落格。

倒數到成績公布那一天:3天
說真的,我真的真的真的很怕那一天的到來。
不知道我的命運會是如何。
要是通過的話那是件好事,明年能繼續回學校上課。
要是通不過的話,我真的不知道我要做什麽。
但我知道我一定受不了我媽媽那種..很失望的眼神吧?
就是一種,讓你覺得為什麽自己做的不好啊,
明明可以但是卻做不到他對自己的期望。
真的讓我很怕,很怕很怕。
不知道到時我會不會崩潰而瘋掉嘢。
想起來,還挺恐怖的。
總是臨時抱佛腳的我,也該想一想以後要幹嘛了吧?
人,最總還是要長大的。
就算我再怎么把自己變得幼稚,最總還是要學會長大的。
我還是要為將來的二十,三十年打算。
難不成我還要繼續這樣亂打混過生活吧?
還是讀書的時期好多了,不必為這些煩東煩西的。

星期五就是青燕的生日了。
還沒準備好要幹什麽嘢,真的很頭痛。
那兩個塤友們還真的給我落跑了,真是的。
幹嘛平時沒那么多默契到現在才來搞默契啊?
一前一後跑去北京過冬,把我跟大家都丟下了。
哼!等我,青燕跟大夥們去狂歡時他們就知道了,
HA!

好了,還是先走了。
我人還在我奶奶家,昨天一整天都沒回家。
真的挺累人的。嗨喲。
拜了!
Recent Posts or Older Posts?
Layout by tentylers. Image from weheartit.