Hello.
I'm SAMANTHA/SAM/CARROT. Troll in specs, laugh like the world's ending and sarcasm-ception is my favorite storybook. A fangirl, a writer, a dreamer.
What doesn't kill you only makes you stronger.
#justFYI some blog entry are private for some reasons. Though this is a bloody mundane blog and there isn't much to read but if I hadn't told you the password before, it means that you are either not that close to me or i am obviously talking about you. Other than that, hello. And bye.
Feel free to hop off, I don't mind. Remember to come back from tea someday~
"The Doctor's darkest hour. He will rise higher than ever before and then fall so much further."
"number eighty."
我還真的很不平衡,今天哭了一場。
我老媽好像不是很理解到我現在完全沒安全感,
還打電話來對致,把我氣得半死。
看樣子是我那老爸跑去跟我老媽不知道講了什麽了。
他們就是不理解,真慘。

現在在家裡無所事事,游手好閒的。
腦子也一片空白,似乎喪失了思考能力,
頭也痛痛的,真的很慘。
相信我明天一定不愿起身的,突然間想當縮頭烏龜,
逃避明天的問題。
我老爸叫我別去想,說是容易但是做確難。
這,似乎關於了我的將來吧?
我真的很怕,很畏懼明天的到來。
這要怎么辦呢?我不知道。
老爸說一切都是注定的吧,已定為事實,
那又何必去想呢?
但是不去想的話,我反而會胡思亂想。
這,真是頭痛啊~
Recent Posts or Older Posts?
Layout by tentylers. Image from weheartit.